Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Strona główna > Dokumentacja > Informacja o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania.
Zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 3 lit. e ustawy o dostępie do informacji publicznej udostępnianiu podlega m. in. informacja publiczna o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania. Korespondencja wpływająca do Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Zielonej Górze jest rejestrowana w dzienniku podawczym sekretariatu komendy, gdzie dokonuje się rozdziału korespondencji - zgodnie z właściwością - na poszczególne komórki organizacyjne komendy, odpowiedzialne za merytoryczne załatwienie sprawy. O stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania lub rozstrzygania można się dowiedzieć bezpośrednio w sekretariacie komendy lub w komórce organizacyjnej prowadzącej daną sprawę. O kolejności załatwiania lub rozstrzygania spraw decyduje kolejność ich wpływu. Ze względu na stopień złożoności sprawy oraz konieczność dokonania jej wszechstronnej analizy, w tym przeprowadzenia uzgodnień z innymi podmiotami, rozpoznanie sprawy może przebiegać dłużej. Jednakże w każdym przypadku sprawy załatwiane są w terminach określonych ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a w szczególnych rodzajach spraw w terminach określonych w odrębnych przepisach (np. wnioski o udostępnienie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej).